Nie ma znaczenia powód, dla jakiego nowy konsultant dołącza do globalnej społeczności Farmasi. Przyczyną ma prawo być ochota uzyskania kolejnych dochodów dla siebie i rodziny, poczucie spełnienia profesjonalnego czy chęć sprawdzenia się w nowej roli. Cele wyznacza sobie sama konsultantka. Firma zaś zobowiązuje się dostarczyć jej wszelkie narzędzia, takie jak szkolenia, materiały i wysokiej jakości produkty, aby interes rozwijał się płynnie, a zadowolenie osiągnęła nie jedynie sama konsultantka, lecz także jej konsumentki. Każda kosmetyczna firma musi wydawać katalogi swoich artykułów w celach marketingowych i promocyjnych. Każda konsultantka posiada swój własny katalog.
Katalog kosmetyków zawiera wszystkie obowiązujące towary z ważnymi cenami oraz wszystkie promocje. W celu uproszczenia wyboru preparatów, przy każdym artykule jest jego dogłębny opis: cena, kolor, odcień, solidność oraz wykorzystanie.Każda konsultantka może zakupić próbki zapachowe w celu doboru przez klientek oraz kontrahentów godziwego zapachu. Przy co niektórych artykułach jest również opisany i wyrysowany stosowny sposób przeznaczenia preparatów. Jest to szczególnie ważne dla klientek czy kontrahentów, które stawiają pierwsze działania na drodze makijażu oraz kosmetyków. Ładne zdjęcia preparatów oraz ich ekspozycja na witrynach katalogu mają za zadanie przyciągać oraz inspirować do kupna. Farmasi kosmetyki spełniają to zagadnienie. Czytelne promocje dla klientek i kontrahentów są też porządnym zagraniem promocyjnym. Katalog znajduje się u jakiejkolwiek konsultantki, jak też na witrynie internetowej firmy Farmasi. Jest on niezastąpiony w promocji Farmasi oraz znakomicie wykonany.